Directe receptie
Directe receptie in drie stappen

Hoe werkt een directe receptie?
1. Directe toegang
U rijdt met uw wagen tot voor de poort die speciaal is toegewezen aan de directe receptie. Bij groen licht rijdt u meteen de directe receptie binnen, waar onze klantenadviseurs u zullen verder helpen. Wij ontvangen u – achter het stuur van uw wagen – rechtstreeks in onze garage. Bij rood licht vragen wij u vriendelijk even geduld te willen uitoefenen. De poorten van de directe receptie openen automatisch als u ervoor rijdt.
2. Diagnose van uw wagen
We bekijken samen uw wagen en checken wat er moet gebeuren om te garanderen dat uw wagen veilig rijdt en goed functioneert. Uiteraard beslist u welke interventies u wenst te laten uitvoeren. Op basis daarvan stellen we een herstelorder op.
3. Offerte op maat
Meteen nadat u het herstelorder hebt goedgekeurd, beginnen onze technici te werken aan uw wagen. Ondertussen kunt u wachten in een comfortabele werkruimte waar u beschikt over gratis wifi, met een lekkere tas verse koffie.