Ongevallen gebeuren, hoe oplettend u ook bent. Op dat moment staat Top Motors voor u klaar.

Dankzij ons officiële WONDERCAR-label beschikken wij over enkele hypermoderne technieken om een snelle, kosteneffectieve maar toch milieuvriendelijke oplossing aan te bieden voor de reparatie van het koetswerk, dit voor alle merken ook buiten onze merken groep.

Smart Repair

Smart Repair Top Motors

Uw wagen meteen terug als nieuw. Top Motors herstelt kleine schade aan uw carrosserie, velgen, ramen en sommige interieurelementen in minder dan twee uur, zonder onderdelen te vervangen.

Day Repair

Day Repair Top Motors

Vaak kan schade binnen een dag hersteld worden. Blijf mobiel en laat uw wagen niet langer dan nodig aan de kant. Top Motors herstelt een deuk in minder dan een dag en respecteert de prijs op het bestek.

Total Repair

Total Repair Top Motors

Na een ongeval uw wagen laten herstellen? Top Motors respecteert de prijs op het bestek en de afgesproken timing. Verrassingen uitgesloten!

Hebt u een ongeval? Welke stappen moet u nemen?

1. Het ongeval

U heeft een ongeval. Met of zonder tegenpartij: u dient steeds een aanrijdingsformulier in te vullen. Enkele tips hierbij:

  • Neem foto’s met uw smartphone van de plaats van het ongeval en van de voertuigen.
  • Noteer plaats en rijrichting van het ongeval
  • Neem nota van naam en adres van eventuele getuigen

4. De afspraak

Wanneer we de goedkeuring ontvangen van de expert, wordt u gecontacteerd om een hersteldatum vast te leggen.

2. De aangifte

Uw verzekeringsmaatschappij of -makelaar moet op de hoogte worden gebracht van het ongeval aan de hand van het aanrijdingsformulier. U kan dit ook per mail opsturen. Samen met het formulier ontvangen zij ook graag de naam van de carrosserie waar u de wagen wenst te herstellen, dewelke u onderaan deze pagina terugvindt.

5. De herstelling

U brengt de wagen tot bij Top Motors. Ons team van experten gaat aan de slag voor u. Wij contacteren u zodra de wagen klaar is.

3. De foto expertise

Als Top Motors de opdracht ontvangt van de verzekeringsmaatschappij of van u rechtstreeks, nodigen wij u graag uit met het voertuig om gedetailleerde foto’s te nemen van de schade. Dit is nodig om een zo correct mogelijk bestek op te maken voor u, voor de verzekering of voor de expert.

6. De factuur

Als u de goedkeuring geeft aan de verzekeringsmaatschappij zal de factuur rechtstreeks aan de verzekeringsmaatschappij aangeboden worden voor betaling, in plaats van aan u. 

Wondercar App Top Motors

Nog eenvoudiger en sneller met de WONDERCAR-applicatie

Maak het uzelf gemakkelijk en ontvang uw bestek via onze app. Neem een foto van de schade, stuur ze rechtstreeks naar ons door en krijg binnen de 4 uur* een duidelijk bestek.

(*maandag-donderdag 7u30-17u30, vrijdag 7u30-17u)

Download hier de gratis WONDERCAR-applicatie:

Apple Store

Google Play

Wanneer WONDERCAR contacteren?

Verkoop occasie
Verkoop occasie
Verkoop je je wagen? Zorg dat hij in perfecte staat is. Zo verkoop je hem makkelijker.
Gepassioneerd
Gepassioneerd
Rijd je graag met een wagen die pico bello in orde is? Wij zorgen voor een onberispelijke carrosserie.
Einde leasing
Einde leasing
Lever jouw leasewagen in in de staat zoals je hem ontving.
Ongeval gehad
Een ongeval gehad?
Of het nu om kleine of grote schade gaat, of je nu verzekerd bent of niet, neem contact op met WONDERCAR om jouw wagen te herstellen.
Nieuwe bestuurder
Nieuwe bestuurder
WONDERCAR zorgt ervoor dat de volgende bestuurder met een nette wagen vertrekt.