Twaalf jaar geleden startte Yentl haar professionele carrière in de automobielsector. “Eerder toevallig”, zegt ze, “ik was op zoek naar een administratieve job en had eigenlijk geen voorkeur. Maar het lot – en het interimkantoor – brachten mij tot bij DAF in Harelbeke. Tijdens de zeven jaar die ik daar werkte, kreeg ik de liefde voor de autosector te pakken. Na enkele omzwervingen, landde ik vorig jaar dan bij Top Motors.”

Promotie

“Vrij snel na mijn aankomst werd ik gevraagd of ik teamleader wilde worden. Een kans die ik met beide handen heb gegrepen, en vandaag ben ik nog steeds erg dankbaar voor die opportuniteit”, gaat Yentl enthousiast verder. “Ik voer mijn job nog steeds met evenveel passie en enthousiasme uit als op mijn eerste dag hier. Dat kunnen al mijn collega’s zeker beamen”, lacht ze.

 

Maar wat is nu eigenlijk de taak van het verkoopbureau? “Ik omschrijf het vaak als het midden van een spinnenweb”, antwoordt ze cryptisch. “In elke stap van het verkoopproces is er wel iemand van ons team betrokken. Van bij de aankomst van de wagen van de invoerder, over de aanvraag tot inschrijving tot aan het inplannen van de aflevering.”

“We hebben zodoende veel contact met verschillende instanties: met verzekeringen, met klanten en met de vele fijne collega’s uit andere afdelingen. Dat is één van de facetten die ik zo aangenaam vind aan mijn job.”

Warm en ervaren team

“Voor in Wevelgem zijn we nu dus op zoek naar een extra kracht voor het team. Ik vind het vooral belangrijk dat de nieuwe collega klantentevredenheid centraal stelt in alle activiteiten. Verder zoeken we iemand die goed kan plannen en nauwkeurig is in de administratie. Tot slot moet hij/zij de nodige flexibiliteit aan de dag kunnen leggen en kunnen omgaan met onvoorziene situaties. De collega komt terecht in een warm en ervaren team, en zal een intern ‘on-the-job’-opleidingstraject kunnen volgen.”

Meer info en solliciteren kan via onderstaande knop:

Happy Teamlead - Happy Team

De klanten van Top Motors verwachten van elke medewerker een uitmuntende service, kennis van zaken en efficiëntie. Onze dagelijkse successen worden dan ook door elke collega gecreëerd vanuit onze values.  Maar hoe past Yentl die waarden van Top Motors toe in haar job?

Hoge         klanttevredenheid

"Door duidelijke communicatie, altijd vriendelijk te zijn aan de telefoon, en door alles in het werk stellen voor vlotte leveringen."

Operationele uitmuntendheid

"Door processen te optimaliseren, alles onder de loep te nemen, niet enkel voor mijn afdeling maar ook voor de andere afdelingen zodat we allemaal met onze neus in dezelfde richting kijken."

Prima werksfeer en teamgeest

"Door mijn vrolijke vriendelijke zelf te zijn, dat geef ik graag door aan de collega’s. Happy teamlead, happy team"